Pozycjonowanie sklepu z artykułami jubilerskimi

30 grudnia, 2022 Autor pawel 0

Pozycjonowanie sklepu z artykułami jubilerskimi

Artykuły jubilerskie są branżą w której panuje spora konkurencja. Aby wypromować swój sklep musisz poświęcić trochę czasu i pamiętać o kilku głównych zasadach SEO, takich jak:

-techniczne SEO

-ciekawa treść

pozyskiwanie linków

Czym jest techniczne SEO?

Techniczne SEO to proces zapewniający, że strona spełnia techniczne wymagania nowoczesnych wyszukiwarek w celu poprawy organicznych wyników. Ważne elementy technicznego SEO obejmują indeksowanie i strukturę strony.

Dlaczego techniczne SEO jest ważne?

Na najbardziej podstawowym poziomie, Google i inne wyszukiwarki muszą być w stanie znaleźć, przeszukiwać, i indeksować podstrony w Twojej witrynie. Ale to tylko zarys. Nawet jeśli Google zaindeksuje całą zawartość Twojej witryny, nie oznacza to, że Twoja praca została zakończona. To dlatego, że aby Twoja witryna była w pełni zoptymalizowana pod kątem technicznego SEO, jej strony muszą być bezpieczne, zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, wolne od duplikatów treści, szybko ładujące się.

Jak możesz poprawić swoje techniczne SEO?

Aby poprawić techniczną optymalizację witryny, musisz wziąć pod uwagę:

Javascript

Mapy strony (XML sitemaps)

Strukturę strony

Struktura adresów URL

Dane strukturalne

Duplikaty treści

strony 404

Przekierowania 301

Treść

Prowadząc sklep z artykułami jubilerskimi będziesz miał szeroki asortyment produktów. Każdy produkt musisz przedstawić z osobna. Oprócz tego warto jest prowadzić bloga o swojej tematyce. Trzeba więc najpierw przeprowadzić analizę słów kluczowych, aby dowiedzieć się na jakie tematy pisać, aby zdobyć jak najwięcej odwiedzin użytkowników. Narzędziem, które będzie pomocne przy badaniu słów kluczowych jest Google Keyword Planner.

Link Building

Pozyskiwanie linków jest następną ważną kwestią. Jeśli chcesz uzyskać wysokie pozycje na najważniejsze frazy kluczowe, Twoja witryna musi mieć wiele linków z innych mocnych domen. Polecam najpierw spróbować od zdobywania linków tematycznych. Poszukaj for internetowych i blogów pokrewnych Twojej tematyce. Potem pomyśl o kolejnych metodach linkowania, takich jak wizytówki NAP, katalogi stron www, linki z silnych profili, linki z artykułów na stronach ogólnotematycznych. Takie linki możesz zakupić w sklepach SEO. Jeśli po kilku-kilkunastu miesiącach pozycjonowania nadal nie będziesz znajdować się na wysokich pozycjach to zacznij myśleć o budowie zaplecza SEO. Aby zbudować takie zaplecze będziesz potrzebował pomysłu i trochę czasu. Każda strona zapleczowa musi posiadać kilka unikalnych artykułów. Ponadto musisz każdą z tych stron podlinkować- dopiero wtedy nabiorą one znaczenia dla Google. Zaplecze możesz postawić na blogach, takich jak wordpress, blogspot, czy weebly lub na prywatnych domenach.